Alla inlägg den 26 april 2008

Av Blondinsnubbe K - 26 april 2008 22:58

Detta är ju helt otroligt, vilken aktion och hur kul som helst.


http://www.youtube.com/watch?v=iNeLGOFIjcI


Ni kommer garanterat att skratta!!!!!!!

Varsågoda!!

Av Blondinsnubbe K - 26 april 2008 22:53

Tänk att de är ute och stoppar andra trafikanter och drar in körkort mm.

Hmm dags att börja kontrollera hur de själva kör kanske innan de stoppar andra!!!!!!

Av Blondinsnubbe K - 26 april 2008 22:49

Tro det eller ej, jag storstädar här hemma men kan ju inte anv dammsugaren utan får skura direkt.

Har vänt upp å ner på sängen och spänt muttrarna med, inga snea ben längre.

Jag kan ju tala om att det varit en hel del äventyr i sängen så ibl måste den balanseras.

Snart är det dags att fortsätta med städningen så man har lite ledig tid imorgon.

Öl

Av Blondinsnubbe K - 26 april 2008 20:50

Tog mig 2 kalla öl på den lokala puben, sedan gick jag hem för att göra lite käk.

Det blev pasta med köttfärssås= fin fint, nu e man mätt å belåten.

Kvällen kommer att avslutas med lite whiskey och Champagne.

Måste kolla om lottoraderna gett något också.

Vi hörs senare KÄRA MEDBLOGGARE!!!

Av Blondinsnubbe K - 26 april 2008 15:33

Jag tänkte satsa lite pengar på ett kryss men då jag skulle lämna in spelet så var det typ 10 sek försent.

Hoppas att det inte blir kryss nu. Stryktipset är däremot inlämnat rätt tid,

det blev ett 128 raders system.

Har dessutom kört en full Lottokupong.

Spännande att se vad som händer under helgen, man kanske inte går å jobbar nästa vecka om det blir en storvinst.

Av Blondinsnubbe K - 26 april 2008 09:31

Så där ja nu har jag skrivit ut alla fakturor till kunderna, va glada de kommer bli nu. Nej det e nog jag som blir glad $$$$$$

Skall iväg snart och titta på ett jobb för att kunna lämna en offert= Pengar rullar in som det ska!!


Ha det bra allihop återkommer senare

Av Blondinsnubbe K - 26 april 2008 00:34

Var i stan en sväng med bilen å tittade på allt folk som vinglade runt.

Ganska skönt att va nykter istället för packad.

I morgon blir det lite jobb och sedan köpa en ny säng.

Kanske hästens.

Ovido - Quiz & Flashcards