Alla inlägg under april 2008

Av Blondinsnubbe K - 22 april 2008 08:50

Kul att vakna upp till solsken, positiv energi i massor kommer till oss.

Snart kommer det vara full aktivitet i Rålis en massa bollsparkande människor och solbadare.

Det är så ensligt där när solen inte finns.

Av Blondinsnubbe K - 22 april 2008 00:22

Börjar bli trött nu skall bara gå och raka av det sista på huvudet nu å sen sova.


Av Blondinsnubbe K - 21 april 2008 22:21

Snyggt eller inte?

Jag känner för att raka bort allt hår inför den varma säsong som stundar.

Praktiskt att bara kunna ge sig iväg på morgonen eller kvällen utan att stå och spegla sig i evigheter, tycker inte att jag blir vackrare även om jag står och tittar i en halvtimme.

Så jag kommer att lägga mig utan hår på huvudet!


Av Blondinsnubbe K - 21 april 2008 22:06

Vad tycker ni här om att de bara skulle sälja tobak på Systembolaget?

Är det en bra eller dålig idé??????

Av Blondinsnubbe K - 21 april 2008 22:01

De strejkar inom sjukvården, varför inte bara säga upp sig och starta eget eller plugga vidare?

Tror de att man blir miljonär som sjuksköterska?

Av Blondinsnubbe K - 21 april 2008 08:31

Det känns som att sommaren är på väg med stormsteg.

Dags att ta fram sexpacket på magen inför badsäsongen eller kanske lättare att ta fram det som finns i kylen.

Av Blondinsnubbe K - 19 april 2008 11:33

Man blir så trött på deras värdelösa möbler som bara går sönder, om de ens går att montera ihop då det alltid är hål som sitter fel eller skruvar som saknas.


Av Blondinsnubbe K - 19 april 2008 11:22

Nu ska jag ut och testa på att åka kollektivt, bilen lämnade jag i stan då det blev ganska många öl till lunchen igår.

Det kommer att kännas skönt att kunna läsa en tidning medans man är på väg till stan.


Ovido - Quiz & Flashcards