Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Blondinsnubbe K - 4 maj 2008 21:41

Läste i Expressen att ett företag utbildar folk i att ragga, priset är 6000kr.

Jag kan hjälpa alla er som vill för bara 2000kr.

Kursen kommer att hållas i Thailand.

Av Blondinsnubbe K - 4 maj 2008 19:32

Kom hem från kryssningen till Tallinn och började direkt med ett jobb i ett trapphus och sedan till ett kontor i city.

Nu sitter man alltså hemma och det ska bli väldigt skönt att sova i en säng modell större.

Resan gick bra och jag var kungen på dansgolvet tycker iaf jag, eller tror jag bara det???

Bara de andra som vet. DJn spelade Michael Jackson Beat it och jag försökte göra några av hans steg= kul som fan!!!

Min vän som var med låg i hytten och skulle sova och jag med men sen fick jag ett ryck och gick upp å dansade.

Ovido - Quiz & Flashcards