Alla inlägg den 5 maj 2008

Av Blondinsnubbe K - 5 maj 2008 21:52

Snacka om duktiga sångare om man tar de svenska vinnarna så skulle de inte ha en minsta chans där borta typ Måns, Marcus mfl.

Av Blondinsnubbe K - 5 maj 2008 06:17

Ja, även transvestiter måste ju kunna korsa stans gator!

Av Blondinsnubbe K - 5 maj 2008 06:06

Såg det progr igår och det var en tjej som var med, hon fick frågan om hon någon gång haft sex med sin väninnas pappa.

Den frågan villa hon inte svara på= Det betyder ju att hon har haft det

Så vi tittare fick ju ändå reda på sanningen där!!!!!!

Av Blondinsnubbe K - 5 maj 2008 05:39

Börjar jobba 10.00 men jag måste ju hinna vara här ett tag och kolla läget.

Känner mig seg efter resan, det tar på krafterna att festa så hårt.

Jag tror att jag tar flyget nästa gång jag ska iväg då båten tar så lång tid.

Ovido - Quiz & Flashcards