Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Blondinsnubbe K - 13 maj 2008 23:48

Kanon, super, härlig, dunder, superb låt som alltid kommer att leva kvar i min fina samling med musik.

Sen så har vi Maxi Priest- Little bit longer baby eller close to you.


Av Blondinsnubbe K - 13 maj 2008 23:44

Det är blandad musik och det är fett soft som fjortisarna säger om saker å ting.

Har laddat ner en hel del bra musik och kan ju tala om att Kent aldrig kommer att vara med på min lista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Finns det mesigare musik?

Cam

Av Blondinsnubbe K - 13 maj 2008 23:26

Jag undrar hur det kommer sig att många kvinnor vill se män på cam men när de själva får en förfrågan så har de ej eller så är den trasig.

Är kvinnorna blyga bara?

Någon som vet? Kommentera gärna detta!!!

Av Blondinsnubbe K - 13 maj 2008 23:05

Jaha brandmännen som ska vara så vältränade och snabba.

I fortsättningen ringer vi alltså Ulla 103 år gammal.

Ska vi ringa Eniro redan nu och fråga efter Ullas tel nr?

Av Blondinsnubbe K - 13 maj 2008 07:58

Härligt...........man blir ju glad även om vintern nästan är tillbaks (igår var det kallt).

Måste jobba på som bara den då det kostar med fritiden som kommer senare till hösten.

Jag har en dröm nämligen att kunna åka till Thailand och vara där för att träna å komma i form, har lite svårt med det i Sverige då man äter å dricker mycket onyttigt. Men men man får ju skylla sig själv.

 Idag måste jag skicka en offert på 5000 kr och sedan räkna på ett stort jobb.

Av Blondinsnubbe K - 13 maj 2008 07:46

Så nu är man ren å fin utan smink.

Ovido - Quiz & Flashcards