Alla inlägg den 10 maj 2008

Av Blondinsnubbe K - 10 maj 2008 22:42

I dag har jag putsat 30 st fönster och det känns i kroppen. Det var gamla rutor och jag fick använda en stege. En del av fönstrena har gångjärnen uppåt mot taket så det är mycket jobb med att putsa dem.

Nu är jag hemma en snabbis sen skall jag hämta min svåger i stan och så åker vi hem till dem.

Av Blondinsnubbe K - 10 maj 2008 10:12

Ska en sväng till syrran och hämta upp henne sen ska vi på dansuppvisning typ streetdance.

Av Blondinsnubbe K - 10 maj 2008 09:09

Japp känner mig förlamad och ville så gärna ligga kvar men har uppdrag att slutföra idag.

Först ska jag betala räkningar och sedan leta efter en bra resa inom Europa.

Det kanske blir Tjeckien har hört mycket positivt om Prag eller så blir det Slovakien.

Av Blondinsnubbe K - 10 maj 2008 01:59

Kom å titta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Blondinsnubbe K - 10 maj 2008 01:19

Slocknade vid 20.30 och vaknade nu, kände migh törstig så jag fick dricka 1 liter läsk.

Nu ska jag snart gå och lägga mig igen. Imorgon har jag inget jobb för en gångs skull!!

Ovido - Quiz & Flashcards