Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Blondinsnubbe K - 11 maj 2008 23:46

Ska ladda ner fet musik att ha i bilen, har 7 högtalare i bilen och 2 slutsteg.

Låter jävligt bra då det är proffs som har installerat allt.

Pm shopen i Västra Skogen vid bilbörsens garage eller va det heter.

Av Blondinsnubbe K - 11 maj 2008 23:28

Mycket skön låt måste ut på nån klubb snart och be dem spela den så man kan skaka loss på dansgolvet och sedan bli utkastad av vakterna!!!!!!!!

Av Blondinsnubbe K - 11 maj 2008 23:23

Köpte en så himla god kaffe som är som en milkshake och den är fantastisk, mycket godare än när cafeteriorna försöker göra frappe mm.

Denna sitter väldigt fint när man är på uteserveringen på Drottningg.

Av Blondinsnubbe K - 11 maj 2008 23:10

Jag kommer att köpa en ny mobil denna vecka och det lutar mot en Nokia ska kolla upp olika lurar å se vad som erbjuds.

Har ingen direkt koll på de senaste men om ni andra vet så tipsa mig gärna med en kommentar kanske!!!

Har just nu en SonyEriksson som jag inte är riktigt nöjd med.

En massa fel som ex att man inte ser vilket nummer som ringt så man kan inte ringa tillbaks= Jävligt irriterande.

Av Blondinsnubbe K - 11 maj 2008 22:56

Jag har rest med Ryanair en massa gånger och tycker det är helt ok.

Man har ju hört en del klagomål men jag har alltid varit nöjd me dem.

Trevliga flygvärdinnor och väldigt snygga också.

Fem plus av fem möjliga får de av mig iallafall. Har även flygit med Sterling och det var ingen skillnad alls förutom priset, Ryanair är billigast!!!!!!!

Av Blondinsnubbe K - 11 maj 2008 22:41

Imorgon kommer jag att städa 1600 kvm med ett leende på läpparna not, men va gör man inte för pengar?

Finns knappt något man inte gör för pengar egentligen, det e skitsnack att man inte blir lyckligare med mer cash.


Alla ni som inte håller med sätter genast in era pengar på mitt Nordea Konto. Lämna er mejladress så får ni kontonr!!!!!!

Av Blondinsnubbe K - 11 maj 2008 22:19

Minns när en svart kille var med på något debattprogram och han var adopterad, han tyckte att alla människor har samma möjlighet att klara sig bra i livet och då undrar jag hur han hade haft det om han inte kommit till Sverige.

Där får vi svaret på om alla har samma möjlighet i livet tycker iallafall jag!!!!

Av Blondinsnubbe K - 11 maj 2008 22:10

Jasså när blev Svenska folket religiöst/konservativt?

Ovido - Quiz & Flashcards