Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Blondinsnubbe K - 6 maj 2008 22:48

Åt lammgryta med ris idag och den var kanon, restaurangen ligger på St Paulsgatan på söder. Priset var 65 kr och man fick ta hur mycket Nanbröd som man ville och de brukar kosta 10kr-15kr st.

Mitt betyg  blir 5 gafflar.

Av Blondinsnubbe K - 6 maj 2008 22:18

Japp då var det dags igen för en person att gnälla över något sist var det för att jag hade bilen på tomgång och nu för att jag hade för hög volym på i bilen.

Hon sa att jag måste sänka för att de jobbar, jag sa till henna att vara tyst och gå in och jobba vidare!!!

Kan inte folk sköta sitt eget längre?

Av Blondinsnubbe K - 6 maj 2008 21:54

Mycket tårar som kom under avslutningen.

När vi gick ut 9 A så var de flesta glada och tyckte det var spännande att gå vidare till gymnasiet. Ett steg närmare yrkeslivet!!!!

Jag tycker det är underbart att jobba och träffa en massa nytt folk dagligen.

Av Blondinsnubbe K - 6 maj 2008 19:11

Snacka om smutsigt jobb idag. Det var länge sedan som jag såg något så smutsigt, glaset i ugnen kunda man inte se igenom och hela kylskåpet var nästan svart.

Man börjar ju undra hur folk lever egentligen. Hemma hos mig kan man inte hitta någon gammal smuts i köket för där ska man ju göra iordning mat, hur fräscht är det om det då är smutsigt.

Jag vågar knappt äta mat hemma hos folk då det ofta är grisigt i just köket.

Av Blondinsnubbe K - 6 maj 2008 07:32

Kan det vara sant?

Då är det tur att Finland inte gav högre odds på svenska spel för då hade jag förlorat ett par tusen.

Finland gav bara 1.02

Ovido - Quiz & Flashcards