Alla inlägg under maj 2008

Av Blondinsnubbe K - 12 maj 2008 23:01

Jag var inne på Spray Date och kom in på en tjejs sida och där fanns en lista på saker som gör henne varm.


Se och läs denna lista ni kommer nog att tycka den är kul


  • 1. Paranötter
  • 2. Cola light
  • 3. Kaffe
  • 4. Fredrik Reinfeldt hahhhahahhaahhahhahhahhahhahhahha!!!!!!!

Riktigt kul faktiskt!!

Av Blondinsnubbe K - 12 maj 2008 22:39

I helgen kommer jag att vara uppe extremt länge och skriva en massa allmänt trams så välkomna till min blogg då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Blondinsnubbe K - 12 maj 2008 22:24

Vad vore livet utan fönster?

Jo det skulle betyda mörker i hemmen och mörker i min ekonomi!!

Av Blondinsnubbe K - 12 maj 2008 22:13

Har slitit som ett djur idag men nu får man vila lite tills imorgon.

Sitter bara å slappar kommer inte att göra någon nytta alls tills jag somnar.

Ska väl bara ta ett bad med min gula badanka.

Av Blondinsnubbe K - 12 maj 2008 21:10

Hatar alla räkningar som bara kommer å kommer varje dag, varje månad och varje år. Betalade precis 3700 kr, sen så har jag bilen på 1700, hyra på 5400, skatt på 3000, tel 1500, bilförs 1000, mmmmmmmm

Av Blondinsnubbe K - 12 maj 2008 08:47

Ha det så bra så länge!!

Puss å kram!!

Av Blondinsnubbe K - 12 maj 2008 08:24

Jag har fin fina tips för er som vill se bra ut. Glöm bort allt sådant som smink, kläder, träning, vitaminer, operationer, frisörbesök mm.

Jag har sett så många i min omgivning som testat alla möjliga metoder bla min Marockanska vän han går på laserbehandling för att få bort hår på rygg och i ansiktet.

Min lösning för att se bra ut är diskmedel och då gärna Yes blandat med vatten, sedan så tar man och putsar fönstrena med en päls och använder en gummiskrapa.

Sedan kommer du garanterat att se bra ut!!!!! 

Av Blondinsnubbe K - 12 maj 2008 00:22

Måste gå å lägga mig innan jag slocknar sittandes för det är inte så skönt för kroppen, kommer att skriva lite skit imorgon då jag vaknar med ett stort leende på läpparna..........not.

Kom gärna och hälsa på imorgon då blir jag glad!

Ovido - Quiz & Flashcards