Alla inlägg under maj 2008

Av Blondinsnubbe K - 20 maj 2008 22:49

Sitter nu å tittar på en massa bilar på blocket finns en massa fina bilar där och jag tänkte byta ut min Seat mot något vassare.

Minst 200 hk så man känner av när man gasar. Funderar på en passat kanske de e ju fina eller kanske en BMW.

Kommer å sätta in stora musikpaketet med en gång!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Blondinsnubbe K - 20 maj 2008 20:19

Det har varit en lång arbetsdag och jag somnade i bilen på en parkering mellan 2 jobb, det var skönt att vila ut lite.

Jobben har iaf gått bra och nu är man hemma. Åt precis Gyros med ris och sallad.

Fin fint, mätt som satan är jag. Skall in till stan snart och besöka apoteket.

Av Blondinsnubbe K - 20 maj 2008 07:52

Så skönt väder det är idag, jag kommer att börja jobba 10.00 så det blir en lugn morgon.

Jobbar i ca 3 timmar bara så man hinner ta en sväng på stan och kika lite på (gr)tjejer.

Nu skall jag bara skriva ut lite fakturor så att pengar rullar in som det ska.

Har ca 30000 kr som jag ska fakturera på 2 jobb. Kommer ta en bra resa i slutet av Juli om allt går bra.

Av Blondinsnubbe K - 19 maj 2008 23:23

Attans också nu kommer alla kvinnor vara ledsna då denna snygging kommer att vara upptagen.

Av Blondinsnubbe K - 19 maj 2008 21:01

Mucho trabajo idagajo känerrero mejo tröttio och ontio benino.

Av Blondinsnubbe K - 19 maj 2008 10:29

Skön låt som jag lyssnar på nu heter Ya Tak Lublu Tebya.

Rysk musik kan vara jävligt bra ibl .

Finns en till som e grym Ruki Verh låten Natasha lyssna på den

http://youtube.com/watch?v=iITlkTzR2Q0

Av Blondinsnubbe K - 19 maj 2008 09:28

Denna bloggen närmar sig 1000 unika besökare denna månad och månaden är inte över.

Det blir spännande att följa utvecklingen.

Ovido - Quiz & Flashcards